Aldi Nederland reclamefolder onlineZo, je bent dus op zoek naar de folder van Aldi?

De naam Aldi is een afkorting van Albrecht Discount. Deze Duitse supermarktketen is gericht op het aanbieden van lage prijzen aan de consument en dit is zeker de voornaamste reden dat Aldi zo populair is, niet alleen in Nederland, maar ook ver daar buiten.

Dit alles zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van de producten, want deze worden veel geroemd.

Wie wel eens winkelt bij de Aldi, weet dat de producten bijvoorbeeld niet netjes in schappen staan, maar dat deze uit dozen kunnen worden gepakt. Dit levert echter wel een serieus prijsvoordeel op voor de consument, omdat de besparing van kosten direct wordt doorberekend.

Winkelen bij Aldi is dus erg voordelig!

De Aldi folder van deze week​​


Aldi folder
 
blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf 25.10 tot en met 31.10

De Aldi folder van vorige week

Aldi folder
blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf 18.10 tot en met 24.10

Aldi – de klant centraal

Bij Aldi staat de klant altijd centraal. De supermarktketen maakt ook eigenlijk nooit reclame via televisie of radio, de goede verhouding tussen prijs en kwaliteit maakt dat voldoende klanten naar de supermarkten komen. Bij de Aldi kan de consument terecht voor alle dagelijkse boodschappen. Brood, kaas, vleeswaren, groenten, fruit, snacks, frisdrank: het behoort allemaal tot het basisassortiment. Ook cosmeticaproducten of ingeblikte waren zijn verkrijgbaar.

Aldi – de geschiedenis

In 1946 wordt de Aldi als het ware geboren, op het moment dat de broers Karl en Theo Albrecht de winkel van hun moeder overnemen in Essen-Schonebeck, Duitsland. Deze winkel, oorspronkelijk opgericht in 1913, bood een beperkt assortiment aan tegen zeer scherpe prijzen. Deze prijsformule blijft gedurende de jaren gehandhaaft, wat zorgt voor een sterke groei van het concern. Eén winkel in 1946 worden dertien winkels in 1950, en meer dan honderd in 1955. In 1958 bestond het Aldi concern uit maar liefst 170 filialen. De gebroeders Albrecht maakten Aldi groot, maar zorgden ook voor een splitsing van het bedrijf. Er ontstond een discussie over de verkoop van tabakwaren, waardoor Aldi Nord (boven de Ruhr) en Aldi Süd (onder de Ruhr) een eigen bedrijfsvoering kregen. Wel bleef een goede samenwerking bestaan.

Aldi folder

Aldi breidde uit, eerst binnen Duitsland, later naar andere Europese landen. Ook de Verenigde Staten en Australië werden voorzien van Aldi filialen. Aldi is mede bekend geworden door vier zeer goedlopende producten, die al stammen uit de jaren ’80 en nog steeds tot het assortiment behoren: gebrande koffie van Markus, Westminster thee, chocolade van Château en UNA afwasmiddel. Vanaf de jaren ’90 ging Aldi ook wat meer luxeproducten voeren, wat nog meer klanten aantrok. De lage prijzen bleven gehandhaafd.

Op dit moment zijn alle Aldi filialen ondergebracht onder de vlag van de Aldi-Gruppe, die al 7600 winkels onder haar vlag heeft. Aldi Nord bezit er daarvan 4200; Aldi Süd 3300. Nog altijd is het supermarktbedrijf volledig in eigendom van de familie Albrecht.

Twee folders van Aldi

Zoals veel andere supermarkten, heeft ook Aldi een wekelijkse folder. Dit is de Aldi Actueel, waarin aanbiedingen die geldig zijn in de komende week aan de klant worden gepresenteerd. De Aldi supermarkten worden op woensdag en zaterdag bevoorraad. Naast de foodartikelen, heeft Aldi ook een reclamefolder over de non-food afdeling: Aldi Informeert. De aanbiedingen worden ook overzichtelijk gepresenteerd in de online nieuwsbrief. Aanmelden daarvoor is simpel via de website van Aldi.

Loading...