Action Nederland reclamefolder onlineZo, je bent dus op zoek naar de folder van Action?

De Action is een winkel die bij veel mensen zeer geliefd is. De lage prijzen en het steeds wisselende assortiment maken de Action tot een winkel die altijd wel een bezoekje waard is.

In 1993 werd de eerste Action opgericht in Enkhuizen. In de loop der tijd is de winkelketen fors gegroeid, tot een aantal van 400 vestigingen verspreid over Nederland, België, Duitsland en Frankrijk.De Action winkels richten zich op het zogenaamde laagsegment, door te stunten met prijzen voor allerlei verschillende producten. Zo is het foodassortiment zeer de moeite waard, maar ook de non-food artikelen zijn zeer in trek.

Action is typisch een winkel waar je even voor een paar minuutjes naar binnen glipt en waar je altijd weer met een paar leuke hebbedingetjes naar buiten komt. Je kunt er dan ook niet online shoppen. Action is beleven!

De Action aanbiedingen van deze week


Action folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 17.01 tot en met dinsdag 23.01

De Action folder van vorige week

Action folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 10.01 tot en met dinsdag 16.01

door veel concurrerende winkels op dit gebied de slag niet kunnen winnen. Prijsvoordeel wordt door de Action direct doorberekend aan de klant, wat ervoor zorgt dat winkelen bij de Action altijd voordelig is.

De groei van de Action begon al snel na de oprichting. In 1994, een jaar na de opening van de eerste winkel in Enkhuizen, besloeg het concern al acht vestigingen. In 2002, nog geen tien jaar na de oprichting, waren er al 94 winkels geopend onder de vlag van de Action. Het hoofdkantoor, inclusief distributiecentrum, zit sinds 2003 gevestigd in Zwaagdijk. Een jaar later, in 2004, werd de winkelformule aangepast. Een bezoek aan de Action is sindsdien als een bezoek aan de supermarkt, met winkelwagens en lopende banden bij de kassa’s. Dit verhoogde het gemak van de bezoeker, maar de scherpe prijzen bleven natuurlijk gehandhaafd.

Action folder

In eerste instantie was Nederland de markt voor de Action, maar vanaf 2005 zijn er ook vestigingen in België te vinden. In 2009 opende de keten ook de eerste vestiging in Duitsland. De groei van het bedrijf neemt steeds verder toe. Het aantal winkels groeit explosief, waarbij alle nieuwe winkels een minimaal vloeroppervlak hebben van 800 m2. Om al deze grote filialen te voorzien van producten, moest het distributiecentrum ook een forse groei doormaken. Op dit moment heeft het distributiecentrum in Zwaagdijk een oppervlakte van wel 100.000 m2.

In 2011 werd het concern overgenomen door een externe investeerder, 3i. De formule waarmee de Action groot is geworden, blijft echter ongewijzigd. Op dit moment zijn er ruim 400 winkels geopend en is er een tweede distributiecentrum gevestigd in Limburg, Nederland.

Action – het assortiment

Het grootste gedeelte van het assortiment van de Action is steeds wisselend. In de schappen zijn allerlei producten te vinden, zoals huishoudelijke apparatuur, kantoorartikelen, decoratie voor in huis, producten voor huisdieren, en ga zo maar door. Wanneer een product is uitverkocht, wordt het door de Action snel vervangen door een soortgelijk product. Het assortiment wisselt dus steeds, maar er zijn altijd producten in de schappen te vinden die nuttig zijn. En dat tegen een zeer scherp prijsje!

Om deze reden is Action misschien wel de populairste winkel van Nederland. Action is beleven. Hoeveel mensen glippen wel niet eventjes naar binnen bij Action om vervolgens weer met handen vol leuke spulletjes naar buiten te komen? Wat dat betreft moet je sterk in je schoenen staan om al die verleidingen te weerstaan! Maar waarom zou je? De Action producten zijn van hoge kwaliteit en je hebt er dus jaren plezier van. Bovendien vind je er producten die je elders niet vindt.

Action – de reclamefolder

Eén van de meest succesvolle componenten uit de Action-formule, is het steeds maar wisselende assortiment. Hierdoor blijft het aantrekkelijk om de Action regelmatig te blijven bezoeken. Ook de reclamefolder is ingesteld op het steeds wisselende assortiment. Juist om die reden, komt er dan ook regelmatig een nieuwe folder uit met de nieuwste artikelen. De folder is vaak eenvoudig opgezet. Geen hippe folder met veel kleuren en symbolen, maar een keurig overzicht van de leukste artikelen.

Wekelijks zijn er ruim honderd nieuwe artikelen in de schappen van de Action te vinden. Om de klant te informeren over het steeds weer nieuwe assortiment, toont het concern de nieuwste artikelen in de folder. Deze wordt huis aan huis verspreid, maar is ook op de website te bekijken. Gedurende de feestdagen of andere bijzondere periodes, brengt de Action speciale folders uit met aanbiedingen en acties.

Loading...