Coop Nederland reclamefolder onlineZo, je bent dus op zoek naar de folder van Coop?

Coop is een supermarktketen uit Nederland en tevens een onderdeel van Coop Supermarkten. Officieel bestaat Coop al sinds 1891, waar het toentertijd is begonnen als coöperatie in Zaandam.

Coop is uitgegroeid tot een begrip in de supermarktwereld. De winkels zitten netjes verspreid over het hele land, zodat eigenlijk iedere Nederlander niet ver hoeft te rijden om de dagelijkse boodschappen bij Coop te kunnen doen. Coop vind je in verschillende formaten. Niet iedere Coop is een grote supermarkt.

Coop bestaat immers uit drie verschillende formules, namelijk: CoopCompact, Coop en Supercoop. De eerste, CoopCompact, is in handen van zelfstandige ondernemers en zijn over het algemeen kleinschalige buurtsupermarkten. Deze hebben een grote invloed in de buurt en zijn vaak echte ‘ons kent ons’ buurtsupers. De tweede, Coop, is de supermarkt zoals je die kent en de derde, Supercoop, is een grotere formule die een stuk prijs-agressiever is.

De Coop aanbiedingen van deze week​

Coop folder
srcset="https://www.reclamefolderonline.nl/wp-content/uploads/2018/09/Coopnl201839w1-300x489.jpg
blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf maandag 24.09
tot en met zondag 30.09

De Coop folder van vorige week

Coop folder
blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf maandag 17.09
tot en met zondag 23.09

Coop- Wat verkopen ze?

Coop is een supermarktketen en dat betekent dat er voornamelijk dagelijkse artikelen verkocht worden en dat deze zich voornamelijk richt op voedingsproducten. Coop maakt gebruik van het huismerk van de Superunie: Markant. Daarnaast worden natuurlijk ook de bekende A-merken ingezet. Bovendien zijn er aparte rekken te vinden in de winkels waar zelfstandige ondernemers zelf hun artikelen aan kunnen bieden aan de consument. Coop staat te allen tijde voor goede en eerlijke prijzen. Op deze manier blijven ze transparant naar de consument toe en dit is iets wat klanten tegenwoordig erg prettig vinden. ‘Samen maak je het verschil’, zo stelt de supermarkt.

Coop supermarkten onderscheiden zich van andere supermarkten door hun professionaliteit en hun grote aanbod aan verse producten. Daarnaast hebben ze een breed assortiment en streven ze naar de hoogste kwaliteit en de beste service. Coop is meer dan een gewone supermarkt. Ze zijn namelijk erg betrokken bij de mensen en dit laten ze zien door bijvoorbeeld iets terug te geven in de vorm van spaaracties, waarbij vooral de kinderen niet vergeten worden. Tegenwoordig biedt Coop de mogelijkheid om via internet je boodschappen te bestellen om deze vervolgens thuis te laten bezorgen of zelf op een later tijdstip af te halen bij de dichtstbijzijnde Coop supermarkt. Ook kun je via de website een eigen boodschappenlijst maken en hoef je alleen heel simpel de gewenste producten aan de klikken. Coop biedt niet alleen artikelen, maar ook een hele goede service.

Coop – verschillende acties

Coop heeft verschillende manieren gevonden om de band met de klant zo warm mogelijk te houden. Dit doen ze onder meer door verschillende acties te organiseren. Soms zijn dit tijdelijke acties, maar sommige acties zijn permanent. Ten eerste zijn er de verschillende spaaracties. Wanneer je je boodschappen bij Coop doet, kun je vaak sparen voor cadeautjes. Deze cadeau’s veranderen iedere periode, zodat je altijd voor iets nieuws kunt sparen. Daarnaast zijn er de spaaracties van de verschillende producten die in de Coop winkel liggen.

Maar Coop denkt namens jou ook aan anderen. Zo kun je met de statiegeld-actie geld sparen voor lokale initiatieven. Sinds 2008 werd hiervoor meer dan anderhalf miljoen euro aan lokale goede doelen geschonken. Daarmee laat Coop zien maatschappelijk betrokken te zijn. Maar ook voor emotionele betrokkenheid kun je bij Coop terecht. Zo kun je via de bloemetjesbus in de Coop laten weten wie volgens jou een bloemetje verdient. Iedere maand worden er twee gelukkigen gekozen die een gratis bloemetje ontvangen. Tot slot kun je bij Coop een thuiskok winnen door jouw unieke recept in te sturen. Er wordt dan lekker een avondje voor jou en jouw vrienden gekookt. Zat redenen om eens bij Coop te gaan winkelen dus!

Coop – de geschiedenis

Coop bestaat dus al meer dan 120 jaar en heeft ondertussen zo’n 220 vestigingen in Nederland. In 2002 is Coop samengegaan met Codis; bekend van de E-markt en Volumemarkt formules. Al deze supermarkten veranderen in Coop. In 2008 nam Coop nog een aantal supermarkten over, namelijk een deel van de 43 Edah franchisewinkels. Een paar jaar later werd duidelijk dat supermarktketen Jumbo een deel van de door hen overgenomen C1000 vestigingen verkoopt aan anderen. Coop was één van de gelukkigen en daarmee kon Coop er gemakkelijk 54 winkel bij krijgen. Inmiddels zit Coop dus mooi verspreid over het hele land. Je zit daarom nooit ver van een Coop vestiging af.

Coop – de folders

Coop brengt wekelijks een nieuwe folder uit waar alle aanbiedingen, acties en andere scherp geprijsde artikelen in te vinden zijn. Dit is een erg overzichtelijke reclamefolder die niet alleen in fysieke vorm in de winkel te vinden is, maar je kunt deze ook digitaal bekijken op de website van Coop. Zo blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste aanbiedingen en hoef je niets te missen. Daarnaast houdt Coop als supermarktketen natuurlijk altijd rekening met de tijd van het jaar en spelen ze op die manier perfect in op de wensen van de consument.