Zo, je bent dus op zoek naar de folder van Makro?

De Makro is een zelfbedieningsgroothandel die we allemaal goed kennen. Voor het halen van grote partijen is de Makro ideaal. De winkelketen is opgezet als een supermarkt en trekt wekelijks grote aantallen bezoekers. De winkel geniet grote bekendheid in Nederland en in het buitenland. Vooral vanwege de lage prijzen.

In Nederland kan er alleen gewinkeld worden in de Makro met behulp van een speciale Makro-pas. Deze pas wordt vooral verstrekt aan bedrijven, stichtingen en verenigingen die ingeschreven staan bij de Kamer van Koophandel Kenmerkend voor de Makro zijn de goedkope vestigingen op industrieterreinen, ruime winkels met volop parkeergelegenheid, zelfbediening, leuke aanbiedingen en natuurlijk een groot en divers assortiment. Naast de verkoop van allerlei producten, verzorgt de Makro ook kerstpakketten. Sinds de oprichting van het bedrijf is het al bezig met leuke pakketten voor Kerstmis. Ook voor grotere feesten is Makro een zeer populaire shop-mogelijkheid.

De Makro aanbiedingen van deze week


Makro food folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 15.08 tot en met dinsdag 28.08

Makro non-food folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 15.08 tot en met dinsdag 28.08

De Makro folder van vorige week

Makro food folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 01.08 tot en met dinsdag 14.08

Makro non-food folder


blader door deze folder
Aanbiedingen geldig vanaf woensdag 01.08 tot en met dinsdag 14.08

Makro – de oprichting van een gigant

Het bedrijf is opgericht in 1986 door de Nederlandse Steenkolen Handelsvereniging. Het zelfbedieningsgroothandelsysteem is ontstaan in de jaren twintig in de Verenigde Staten. Na WO II is het fenomeen overgewaaid naar Europa en besloot men dus tot de oprichting van de Makro. In 1998 is de Makro verkocht aan de Duitse METRO Group, grootaandeelhouder van onder andere Mediamarkt. De Makro richt zich voornamelijk op kleine zelfstandige bedrijven. Het assortiment van de Makro is zeer divers. Van foodgroothandel met sterke binding aan de horeca tot aan algemene groothandels voor detaillisten. Food en non-food is vele jaren van elkaar gescheiden gebleven. Hiervoor had je ook apartje pasjes nodig. tegenwoordig kun je met één enkele pas alles aanschaffen bij de winkel.

De Makro heeft een omzet van ruim 67 miljard per jaar. Met ruim 300.000 werknemers in dienst en meer dan 2100 verkooppunten in 33 verschillende landen is dat ook niet gek. Makro in Nederland behoort tot METRO Cash & Carry, een sales-divisie van METRO Group en één van de grootste en belangrijkste retailbedrijven ter wereld.

Makro – perfect voor de feestdagen

Als er één bedrijf is waar je zeker even heen moet gaan voor de feestdagen, dan is het de Makro. Of je nu een huwelijk hebt, van plan bent groots uit te pakken met je verjaardag of de feestdagen aan het eind van het jaar naderen. Makro staat bekend gemakkelijk grote partijen te kunnen leveren, goede producten op voorraad te hebben én staat ook nog eens bekend om de uitstekende service. Waar blinkt Makro zoal in uit?

Wijn
Voor een goede wijn hoef je helemaal niet naar de slijterij. Je gaat gewoonweg naar Makro. Deze groothandel heeft een assortiment waar mening slijter jaloers op is. Maar liefst 700 verschillende wijnen kan Makro leveren, waaronder de Wijn van het Jaar, en verschillende biologische wijnen.

Cadeaus
Op zoek naar een cadeautje dat je elders niet kunt krijgen? Ook dan ben je bij Makro aan het juiste adres. Of je nu een goedkoop of duurder cadeautje zoekt en of je nu op zoek bent naar een privé of zakelijk geschenk.

Decoratie
Bij een goed feest hoort natuurlijk decoratie. En dat heeft Makro in overvloed. Ieder jaar pakt Makro uit met de nieuwste trends en de leukste versieringen. Vooral tijdens de kerstdagen kun je er terecht voor de mooiste beeldjes, slingers en versiering.

Makro – de reclamefolder

De Makro brengt iedere twee weken een nieuwe folder uit. En dat doet het bedrijf niet in de vorm van één folder. In plaats daarvan komt de Makro met verschillende folders, die elk hun eigen producten promoten. Iedere twee weken komt er een nieuwe non-food-, food- en horecafolder uit. Hierin vind je stuntprijzen in rode letters en aanbiedingen met opvallende foto’s en afbeeldingen. Naast deze drie reguliere reclamefolders brengt de winkel ook regelmatig andere folders uit. Een voorbeeld hiervan is de cosmeticafolder, waarin je alles vindt over persoonlijke verzorging. Zeker in de decembermaand pakt de Makro flink uit met hoge kortingen en leuke aanbiedingen. Bij Makro zijn vele verschillende merken verkrijgbaar waaronder professionele eigen merken. Denk daarbij aan merken als Rioba, Sigma of Felsgold. Voor ondernemers de perfecte mogelijkheid om producten in te slaan die aan de hoogste kwaliteitseisen voldoen.

Ben je speciaal op zoek naar weekenddeals? De Makro heeft regelmatig een MakroVoordeel Weekend folder met nieuwe aanbiedingen, die slecht enkele weekenden geldig zijn. In december vind je bijvoorbeeld een speelgoededitie, waarin acties met betrekking tot speelgoed staan. Op de website van de Makro kun je ook terecht voor andere acties en aanbiedingen. Elektronische apparaten, tegoeden en cashback zijn hier voorbeelden van. En regelmatig kun je meedoen aan winacties, wanneer je deelnemende producten aanschaft. Zo kun je dus niet alleen profiteren van de lage prijzen, maar maak je het jezelf nog aangenamer door extra in te spelen op huidige acties.